Zewnętrzne siłownie plenerowe
Outdoor Fitness Center

aktualne_romocje 09_slide_OSA gdynia940 01_slide poznan-osiedle-chrobrego poznan-park-1000-lecia rewa-gmina-kosakowo szczecin-park-przy-ulicy-przygodnej szczecin-zso-nr-3

Sprawdź promocyjną ofertę 2019

Siłownia plenerowa na Otwarte Strefy aktywności - zobacz nasze produkty

Siłownia zewnętrzna Gdynia - Bulwar Nadmorski

Siłownie plenerowe w parku w Pile

Siłownia plenerowa dla seniorów w Poznaniu - producent Starmax

Siłownie plenerowe dla niepełnosprawnych i seniorów

Siłownie zewnętrzne przy plaży w Rewie nie boją się soli

Trening w Parku Szczecin - siłownia plenerowa

Siłownia plenerowa w szkole dla dzieci

Ławka + Pylon + Prostownik pleców

Ławka + Pylon + Prostownik pleców

{phocagallery view=category|categoryid=4|limitstart=0|limitcount=7|enableswitch=1|imageordering=7}

{phocagallery view=switchimage|basicimageid=15|switchheight=495|switchwidth=660|switchfixedsize=0}

Ławka OFC-04
Prostownik pleców OFC-08

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Kategoria urządzenia:
Budowa mięśni

Efekt treningu:
Ćwiczenia wykonywane na urządzeniu pomagają wzmocnić mięśnie brzucha. Przy prostych skłonach pracują mięśnie proste brzucha. Wykonując skręt tułowia pobudzamy mięśnie skośne. Doskonale wpływają na poprawę sylwetki

Efekt treningu:
Wzmacnia bardzo ważną dla utrzymania poprawnej sylwetki grupę mięśniową. Dzięki ćwiczeniom na tym urządzeniu dbasz o mięśnie grzbietu oraz swój kręgosłup. Regularne ćwiczenie pomogą efektywnie wzmocnić mięśnie odpowiadające za utrzymywanie pionowej postawy. Pomoże Ci to na dłużej cieszyć się ze spacerów.

Sposób używania:
Połóż się na ławce twarzą w górę. Nogi zgięte w kolanach, stopy zaprzyj o dolną poprzeczkę. Ręce podłóż pod głowę. Podnoś tułów w następującej kolejności: najpierw głowa potem barki i resztę ciała. Na końcu można wykonać skręt tułowia. Opuść powoli tułów na ławkę. Wykonuj pełne, płynne ruchy.

Ławka OFC-04

Sposób używania:
Oprzyj biodra na ławce, twarzą skierowaną w dół. Nogi zaprzyj o poprzeczkę.  Ręce skrzyżuj na klatce piersiowej. Wykonuj płynne, powolne i pełne opady i unoszenia tułowia.

Prostownik pleców OFC 08

Trudność ćwiczenia: Średnie

Trudność ćwiczenia: Średnie

Karta techniczna

Karta techniczna

Karta katalogowa

Trampoliny na place zabaw - dzieci je kochają. Wybrane produkty

Siłownie plenerowe - sprawdzone u 2000 zadowolonych klientów

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij